onsdag 2 juli 2008

Fit for fight.

Sitter och skriver trots att jag borde göra mig redo för en dag i stan med Sandra. Bara en snabb uppdate, sedan ska jag börja vanka mig ned mot city. Ska bli jättemysigt att bara få hänga med S idag. Men jag vette fasen var hon fick att de skulle bli vackert väder och varmt ifrån, för i min del av stan är det iaf helmulet och kyligt.

Har de senaste dagarna kommit igång med löprundor. Att vågen stadigt pekar åt fel håll är åtminstone en motivation som funkar i ett par dagar.

Linn.

Måndagen tillbringade jag och Maxen inomhus eftersom det verkligen pissregnade hela dagen. Igår pysslade vi en hel del, jag läste en bok och sedan begav vi oss ned mot fyrisån för att fika med Linn. Solen gassade och vi hade det jättemysigt. Igår kväll tog jag och pappa P (mest P) tag i städningen. Så nu är det bäst att jag försvinner ut härifrån innan jag hinner stöka ned igen, för då lär jag väl få höra det när han kommer hem från jobbet också. HA.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej vännen! Även här i norr lyser solen med sin frånvaro..
Vad duktig du är som motionerar!
Ska bli kul att ses imorrn kram kram

2 juli 2008 kl. 11:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida