tisdag 24 juni 2008

Skogstripp.

Maxen och jag har varit med E ute på vischan och hälsat på Pernilla idag. Skoj! Träffade hunden (eller vad man nu ska kalla det), chiuauan Hugo. Svårt ord det där. CHIUAUA. Någon borde uppfinna en svensk version av det namnet. Söt var han, hur som haver. Väldigt lätt att trampa på också. Dock gick det åt skogen med mitt sunda tänkande. Morotskaka och prinsesstårta är lite väl svårt att motstå. Men va fasen, ny dag imorgon.







P jobbar dubbelt den här veckan, vilket innebär att han lämnar oss 05:30 på morgonen och återkommer 00:30. Eftersom jag och Maxen sover när han kommer och går, så hinner vi aldrig träffa honom vilket är jobbigt. Som tur var är Max en solstråle. Vi har fullt upp och tiden flyger iväg. Men tack och lov att det bara är en kort period vi får klara oss utan pappa P. Trisst är dock att jag inte hinner fixa och trixa med mycket här hemma. Ikväll ligger dammsugning högst upp på listan när M har slocknat.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vi kommer snart!! Önskar att vi kunde bo hos er när P jobbar dubbelt, så hade du iallafall haft lite mer sällskap än Maxen(fast han är såklart inte så bara). Däremot tror jag inte att vi hade fått så mycket mer gjort med TVÅ buspojkar :) Pussar

25 juni 2008 kl. 12:37  
Blogger Sandra Li sa...

Not as much as I love you. Ha mys med yster.

25 juni 2008 kl. 18:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida