onsdag 18 juni 2008

Surt sa räven.

Fotbollen känns sur. Så förbannat sur. Hela första halvlek satt jag och hoppade upp och ned som en jojjo. Det var på håret, hela tiden. Det hade lika gärna stått 5-0. När andra målet kom i början av första halvlek gav pappa upp och begav sig bort till datorn. Nej, inte är det kört, klämmer jag fram. En kvart senare inser jag att nog fan är det kört alltid. När jag tänker efter var det nog kört redan när Ryssarna skapade sin första målchans. Bittert var ordet.

Har bortsett från detta totala nederlag haft en bra dag. Träffade Sanna och hennes lilla Elsa (som är tre veckor yngre än Max) i förmiddags och gick en långpromme. Riktigt härliga tjejer båda två, som jag hoppas att vi kommer se bra mycket mer av. S och E bor dessutom i Sthlm vilket gör det hela ännu bättre.

Igår var min kusin Sandra med familj på besök här på Bivacken. Hennes Noa är sju veckor. Det kryllar med andra ord av barn både bland släkt och vänner. Kul!

Imorgon beger Maxen och jag oss hemåt mot Uppsala igen. Men först efter att vi hälsat på sys (numera fru Hansén), Jeppe och Gustaf i Sundsvall. Det ska bli SÅ skönt att få kramas med pappa P igen.
Mormor med Max och oldermor med Noa.

Sandra och Linus.

Maxen taxen i ny sommaroutfit.

Noa.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Jag önskar att jag kunde känna med dig och vara dyster tillsammans med dig över fotbollen. Tyvärr, du vet ju att det inte är riktigt min grej. Men allt annat här i världen vet du att jag delar med dej, bitterhet som lycka, dysterhet som uppspelthet, you name it! Verkar som att det dröjer tills vi ses. Ni kommer hem och vi drar. Hrmp. Vecka 27, boka in oss då!

18 juni 2008 kl. 23:06  
Anonymous Anonym sa...

det är faktiskt inte klart än:) Bli inte förvånad om jag bytt ut hela skiten tills imorgon :P Nejdå, nu ska bella gå och sova. fast jag sitter upp lite till bara för att gruva mig för att kliva upp imorgon.

18 juni 2008 kl. 23:12  
Anonymous Anonym sa...

sorry att jag bombarderar dig med kommentarer, men du måste gå in på rosings blogg och kolla på bilden där det står att hon är OSMINKAD. ser man verkligen ut sådär när man är osminkad? Isåfall är jag alltid det!

18 juni 2008 kl. 23:14  
Blogger Sandra Li sa...

Lena, när kan vi mysa?

19 juni 2008 kl. 00:03  
Blogger Sandra Li sa...

Mm låter bra det! Ska fika med kristina också, har ingen aning om när ännu, men återkommer med mer information! Love through cyber space

19 juni 2008 kl. 13:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida