fredag 27 juni 2008

Storfrämmande.

Jomen hej på er. Har varit heloff de senaste dagarna då sys med familj ärat oss med ett långbesök. Lite impulsivt, men ack så trevligt. Vi har shoppat, ätit mysiga middagar, haft fotbollskvällar som sig bör med Staropramen och snacks, busat med småttingarna och varit på joggingrunda. Jag är glad över att vi äntligen haft lite tid tillsammans, på riktigt, utan möhippor, svensexor och bröllop, även om det är roligt det med.

Idag efter att familjen Hansén övergett Gröna gatan, flängde jag och Maxen på stan för att hitta födelsedagspresenter till pappa P. Även Ps syster Anna har nyligen fyllt år, så det blev en finfin grej till henne också. Imorgon åker vi till Mehedeby för stort kalas. Det återstår att se om presenterna går hem eller inte.

Trött som jag är planerar jag att krypa till kojs nu. Bilder får bli ett senare projket, för mer än så här orkar min hjärna inte frambringa för tillfället.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida