måndag 23 juni 2008

Utvilad.

Maxen och jag har sovit som stockar inatt. M somnade runt åttatiden igår kväll, vaknade till en gång för lite krubb vid femtiden imorse och sedan somnade vi om och låg kvar i sängen till efter nio. Skönt, så skönt!

Igår hade vi en lugn dag här på GG. Åkte till IKEA och köpte persienner. Vidlyftigare än så blev det inte. Väl hemma igen bakade jag dinkelbröd i sann husmorsanda. Gott blev det!
Idag har pappa P återgått till arbetet. Jag och Max planerar picknick (det blir nog snarare fika inomhus eftersom vädret inte är det bästa) med en drös mammor.

Nehej, nu ligger Max på sängen bakom mig och kräver uppmärksamhet. Bäst vi går och sjunger lite barnkammarvisor.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

:) Jag tvivlar på det, men däremot kanske en snäll släkting eller vän, som vill sniffa bebis över en natt!

23 juni 2008 kl. 23:17  
Anonymous Anonym sa...

Sötnos! Vad säger vi nu då?! Torsdag?! Nånstans där på eftermiddagen. Jag måste nämligen jobba tills jag får gå hem... :)

Puss

24 juni 2008 kl. 14:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida