måndag 16 juni 2008

Bröllopshelg.

Har tagit en mängd bilder i helgen, men här kommer ett urplock:







Syster, mor och far.


Vi har haft en fantastisk helg! Exakt HUR fantastisk går inte att beskriva i ord. Syster och Jespers bröllop var underbart. De är så vackra, så glada och så fina tillsammans. Jag är lycklig över att de funnit varandra. En kombination som jag övertygad kommer att hålla för alltid. De kompleterar varandra som inga andra.

Helgen har varit fullspäckad. Resor, förberedelser, tryffelrullning, bröllop, middag, lite sömn, ännu fler förberedelser, brunch, presentöppning och så resa igen. Max har varit en riktig guldpojke. Han somnade vid 18:30 på bröllopet och vaknade inte förrän vi ettiden när vi var påväg hem. Sedan sov han resten av natten också. Snäll och glad, utan en tår i ögat under hela dagen.

Nu är jag och Max hemma i Sollefteå. Idag har vi varit med kära mamma i stan och shoppat, fikat, promenerat. Jag förälskade mig i en söt klänning, som mor snällt nog inhandlade åt mig. Ikväll ska vi äta middag ute på altanen, därefter bada med Maxen och sedan se fotboll. Jag och Maxen saknar redan pappa P, men med tanke på vilka härliga dagar vi haft alla tre tillsammans så känns det inte alltför betungande att vi inte får ses på några dagar.

4 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Hej Lurvas, njut av tiden i norr och stressa inte runt för mycket. Läste det du pratade om igår... Vi hörs i veckan och pussa pojkvaskern från mig

16 juni 2008 kl. 21:41  
Anonymous Anonym sa...

Ja, det är galet svårt. Fick dock ett sött tips av en vän, att ta med honom till en kolarby, vilket verkade urmysigt. Upplevelser, det är ju alltid hett, nånting karln din skulle uppskatta?

Vackra foton i övrigt!

Mjukisar!

16 juni 2008 kl. 23:28  
Anonymous Anonym sa...

Vilka härliga foton! Roligt att se hela lilla familjen samlad på ett kort oxå...!

Tack för kommentaren. I veckan ska det picknickas, sanna mina ord! Hörs snart darling!

Pussel och kräm

18 juni 2008 kl. 22:01  
Blogger Sophia sa...

Underbart söt klänningen var hjärtat! Ni ser ut att ha haft det jättebra både hemma i norr och över midsommar. Ringer sen eller imorgon och så får vi se till att hitta en kväll snart. För Jag vill ha Dig. Puss.

22 juni 2008 kl. 18:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida