torsdag 28 februari 2008

Skor nr 2 och bebis nr 1.

Ett par till. Även de lika nödvändiga inbillar jag mig. -------->

Har umgåtts med mina tjockisar i eftermiddag. C, M, L, H, Li, J och jag fikade på Barista i två och en halv timme som ändå enbart kändes som tio minuter. Jag är SÅ GLAD att jag lärt känna alla dessa människor. Jag tackar mitt mod för att jag den där dagen för så länge sedan vågade träffa dessa för mig då mycket främmande människor.

I skrivandets stund ligger den första av oss och krystar ut sin krabat. Så märkligt. Och så otroligt spännande!

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Fina de där hörru. Inte som du, men ändå fina. God natt stumpan och Umpan (som väl Umpen får heta om han mot förmodan blir en tjej)! Pöss.

28 februari 2008 kl. 22:30  
Blogger Sandra Li sa...

Du jag ar typ jattenervos infor nedkomsten. Och inte fan ar det jag som ska krysta ut en liten tjockiskrabat. Jag ar inte ens i narheten. (varken av det, eller dig) Jaja jag vantar med spanning pa ett pling i mobilen. Puss

29 februari 2008 kl. 12:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida