söndag 24 februari 2008

Vilken dag!

Är helt utmattad. Det har varit en häktisk dag som började med att jag åkte till Björklinge för att hälsa på Bella och Liam. Vi begav oss på kombinerat kalas (för en 1åring och en 2åring) och Me&I party, vilket är en tillställning där man köper tuffa bebiskläder. 11 småbarn under ett och samma tak kan inte innebära annat än KAOS! Eftersom jag är totalt ovan vid barnkaos så blev jag helsnurrig i bollen och påväg därifrån frågade jag Bella om man får ångra sig och INTE skaffa barn?! Hon förstod mig och sa att det är OK. Hur det ska gå till i praktiken har jag dock inte listat ut ännu. Jag köpte iaf en ursöt body i ceriserosa och grönt med gula giraffer. Om jag skulle välja att föda, trots allt, efter denna traumatiska upplevelse. Det ska även tilläggas att Liam skötte sig exemplariskt och lät alla andra barn slita leksakerna ur händerna på honom. Han är så snäll. Kanske till och med FÖR snäll.

Vid fyratiden hämtade P upp mig och vi åkte vidare mot Mehede för middag hos Ps mor och far och mys med Torsten. Sist men inte minst stannade vi till i Orrskog för att fira Ps bror som nyligen fyllt år. Nu har vi precis stigit innanför dörren. Jag är trött och höggravid och snart kommer jag att föda om jag fortsätter hålla det här tempot.

GOD NATT SVERIGE.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Var inte orolig hjärtat, det är trots allt inte 11 ungar du ska föda ut :) Och jag blev också snurrig, trots att jag är van dagis-ljudnivå. Jag tror att de surrande karlarna bidrog lite dom också. Nu ska jag hoppa i säng. Tusen kramar.

24 februari 2008 kl. 22:40  
Blogger Sophia sa...

Kära värld. Det var nyss vi la på ju och du har hunnit komma hem, blogga och få en kommentar innan jag hunnit skriva min...undrar vem som är till sättet som en höggravid jag?!

24 februari 2008 kl. 22:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida