måndag 25 februari 2008

Malou vs. Schulman.

Har precis sett en intervju med Alex Schulman i Malous program "Efter tio" och kan inte låta bli att tycka att det är lite fascinerande. Schulman står anklagad för att ha skickat mail i bla Malous, Lennart Ekdahls och andra TV4medarbetares namn. Somliga mail väldigt oskyldiga. Andra lite grövre. En sak som är säker är iaf att de flesta på TV4 verkar ha tagit väldigt illa vid sig.

Jag kan förstå att det är upprörande för vissa. Jag kan förstå att alla inte ser det som humor. Men att en minibitsk prettoMalou ska sitta och gaska upp sig mot superradikala Schulman som har miljoner rappa repliker på lut, är enbart skrattretande och får TV4 att framstå än mer som ett skämt.
Schulman säger: "TV4 driver med kungafamiljen varje vecka, men när någon driver med TV4 då blir det hus i helvete". Typ.

Säga vad man vill om Alex Schulman. Han är säkert enbart en mediekåt idiot i många avseenden. Och inte drar han sig för att vara elak mot allt och alla heller. Men ibland är det skönt med någon som vågar provocera. Speciellt när Malou finns med i bilden.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Förstår att du var trött! Jag har varit hos tandläkaren, och jag måste tillbaka för jag har HÅL! vi skulle inte pratat om det igår. På förmiddagen var vi ute och myste i solen, dock ganska blåsigt! Det slutade med att Liam stack ner båda armarna i vattentunnan på baksidan, med iskallt vatten. Då tyckte jag det var dags att gå in, det tyckte inte han. Nu när jag har satt mig och ska plugga inser jag att jag har all kod i skolan, och inte kan fortsätta. Pissigt. Nåväl, lite extra tid med familjen lär inte skada. ta det försiktigt på promenaden!! kramar

25 februari 2008 kl. 12:41  
Blogger Sandra Li sa...

Alskade tjockis du skulle vara stolt over mig om du bara visste hur jag ser ut in public i min gula poncho. Ingen skulle kalla mig solstrale det kan jag satta ett par kronor pa.

Tack for att du oroar dig for var sakerhet, men snalla lamna Umpens geografilektioner till mig...

Karlek

25 februari 2008 kl. 16:08  
Anonymous Anonym sa...

Vad roligt att du läser min blogg Lena. Och grattis till bäsen i magen!

25 februari 2008 kl. 16:33  
Blogger Sophia sa...

Jag kan bara hålla med. Malou är lite för tillknäppt och korrekt. Punkt.

26 februari 2008 kl. 22:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida