onsdag 20 februari 2008

Sprickfärdig.


Det känns som att jag snart kommer att spricka. Magen får inte plats innanför huden längre och det spänner och drar så mycket att jag vill böja mig framåt hela tiden för att lätta på trycket. Jag kan inte växa mer nu. Någon gång måste det ta stopp.

Igår: Två och en halv timmes umgänge i stan med Helena. En riktig kanontjej.
Idag: Lunch med C, J, L, M och LT på Thai Village. Trevligt med alla tjockisar.
Nu: Åka till Ps mormor och morfar för att äta smörgåstårta.

8 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Sprickfärdig och väldigt vacker min kära.

20 februari 2008 kl. 22:19  
Blogger Sophia sa...

P.s Kolla in det här och när jag skrev det!
http://jaghetersophia.blogspot.com/2007/04/inte-alls-utmanad.html
Puss!

21 februari 2008 kl. 09:26  
Blogger Marlene sa...

Du är så himla fiiin! Och jag längtar så till den där plutten kommer ut. Shit, jag längtar verkligen mer än jag trodde jag skulle göra.

Puss

21 februari 2008 kl. 12:41  
Blogger Katrina sa...

Gumman, du ser ju jättehärlig ut! :D

21 februari 2008 kl. 19:23  
Anonymous Anonym sa...

hej älskade. din mage är den finaste i hela världen, men jag längtar ändå tills jag får se dig utan den, och med bebis! :) Hur göra imorgon? Vad gör du på lördag? mehedeby? Annars kan jag och Liam komma till dej, så du inte behöver släpa dej ut hit med stora tjocka magen. du ska inte överanstränga dig :) Ring mig föresten, har ej några pengar på mobben.puss o kram

21 februari 2008 kl. 22:05  
Anonymous Anonym sa...

hålll ut gumman..inte länge kvar nu!! kul att ja äntligen har era bloggar så jag håller mej uppdaterad :).. sköt om dej sötaste! puss/jojja

21 februari 2008 kl. 23:00  
Blogger Katrina sa...

Ja, det är en av historierna i filmen Babel. Historierna utspelar sig parallellt.. :)

22 februari 2008 kl. 11:17  
Blogger Lena sa...

Jojja: ÄLSKLING! Ja, det är bra att du kan hålla koll. Synd att vi inte har lika bra koll på dig som vi önskar bara. Detta kommer att sluta med att vi oroar oss till döds! Vi rings snart. Kärlek

22 februari 2008 kl. 12:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida