måndag 18 februari 2008

Den nakna sanningen.

Sophia påminde mig nyss om att jag fortfarande inte antagit Bellas utmaning från den 31/1. Jag antar att det är på sin plats att jag gör det nu.

Jag har blivit utmanad av Bella

Här är reglerna: Länka till den som utmanat dig. Berätta sju sanningar om dig själv. Länka & utmana x stycken i slutet av ditt inlägg. Lämna ett meddelande till den du utmanat.

Sju sanningar om mig:

  • Jag har tillbringat en natt ensam i fyllecell, vilket var det mest förödmjukande jag någonsin upplevt.
  • Jag har ätit kattmat, och inte alls tyckt att det smakade speciellt äckligt.
  • Jag är livrädd för att bli mamma och tvivlar ofta på att jag verkligen kommer att klara av det.
  • Jag har lagt ut flera tusen kronor på ett gymkort som jag ej använt eftersom jag blev på smällen.
  • Jag har simmat med vilda delfiner i Indiska Oceanen.
  • Jag lyssnar hellre än jag talar.
  • Jag har dejtat en kille som visade sig vara bög.

    Så nu utmanar jag följande...
    Johanna
    Marlene
    Sandra
    Teresa

3 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Ahmen ... Vaf ...! Nejdå. Men jag vet inte hur jag ska lyckas länka vidare och utmana någon annan, eftersom jag inte har så många kompisar med bloggar. Men det kanske inte gör nåt?

19 februari 2008 kl. 15:42  
Blogger Teresa sa...

Förresten så kommer du att bli en jättebra mamma. Det är jag helt övertygad om.

19 februari 2008 kl. 16:07  
Blogger Katrina sa...

Man KAN frysa gymkortet tills man kan börja träna igen.. ;-)

20 februari 2008 kl. 15:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida