lördag 16 februari 2008

Bröllop x2.

Är fortfarande hemma i Solle och njuter av att bli ompysslad. Träffade Fia igår och åt lunch med henne. Toast och trevligt sällskap är aldrig fel. Det är lätt att bli nostalgisk. Ler för mig själv när jag tänker på gamla minnen och bekanta som dyker upp. Rasmus. Igor. Patrik. Jesse. Linda. Vissa relationer önskar jag att jag kunde återskapa. Andra är jag tacksam över att de endast lämnar spår i mitt liv iform av små paranteser. Paranteser som numera enbart framkallar fnitter.

En rolig nyhet är att Fia och Andreas gifter sig den 9 augusti. Det känns stort. Och vackert. För er som inte redan vet det kan jag meddela att även sys och hennes Jeppe gifter sig i sommar, den 14 juni. Jag längtar!

Farmor kom på besök igår eftermiddag och det bjöds på surströmming. Som alltid när jag är hemma och hälsar på. Vilket jag (men möjligtvis inte Umpen) uppskattade. Däremot borde väl hjortron och grädde ha sötat fostervattnet något och utjämnat balansen mellan sött och salt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dagens nöje.
7,5 km i Liberec.
Fristil.
Charlotte Kalla på bronsplats.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 kommentarer:

Blogger Katrina sa...

Mysigt o va hemma. Jag vill oxå! Krama

17 februari 2008 kl. 13:35  
Blogger Katrina sa...

Hej, jag har bara bytt blogg till en bättre. Du har fått injudan. :)

17 februari 2008 kl. 14:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida