torsdag 22 mars 2007

Uppdatering.

Mycket har hänt. Bla detta:
  1. Var i S-vall och hälsade på Sys, Jeppe mfl i helgen. Badade vildmarksbad, drack öl, fönstershoppade och åt mycket gott och onyttigt. En kanonhelg trots graviditet, hormoner och humörsvängningar.
  2. Jag har inte blivit moster ännu. Det är som sagt beräknat till sön 25/3. Men jag har lagt min röst på tis 27/3 i Sys och Jeppes bebis-lotto.
  3. Sov hos S igår. Mysigt, trots att jag inte fick säng-kramas eftersom S föredrog golvet framför mig.
  4. Har varit hos Bella idag efter jobbet. Åt tacos och myste. Skönt att få prata om saker som vi båda förstår. Och skönt att få prata om människor som vi båda känner sedan länge. Skönt med minnen och skönt med befriande norrlands-skvaller. B är underbar. Liam är vackrast och helt enkelt fantastisk!
  5. Shopping fynd: Inte mycket. Endast en gul sjal med vita prickar som jag fick av älskade sys.
  6. Har numera hemligheter. Som ingen vet. Jag vet inte varför. Jag kanske skäms. Jag kanske är rädd för vad andra ska tycka. Jag kanske har skuldkänslor. Jag kanske är rädd. Jag kanske bara behöver vänja mig vid tankarna. Jag kanske behöver tid. Jag kanske behöver hålla något för mig själv.

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Jag gillar inte hemligheter. Jag blir orolig då. Du är guld.

24 mars 2007 kl. 00:53  
Blogger Sophia sa...

Hallå? Var är den långa uppdateringen?! Puss guldklimpen min!

30 mars 2007 kl. 00:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida