lördag 10 mars 2007

Melankoli.

Jag önskar att jag kunde berätta något roligt. Komma med någon brilliant idé. Men det går inte. Jag önskar att jag kunde säga att jag gör något spännande såhär på lördagkväll. Men det vore att ljuga. Jag gör ingenting. För jag orkar inte. De senaste dagarna har inte varit roliga. Jag saknar Johanna. Jag saknar hemma. Jag saknar människor som faktiskt vet vad som rör sig inom mig. Som verkligen förstår. Jag saknar människor som frågar, och verkligen bryr sig. Jag saknar dem som lägger ned sin själ och tar del. Jag saknar Neil, som gav kärlek utan ord. Jag saknar mitt gamla jobb, trots att det var ett helvete. Jag saknar mamma och pappa. Jag saknar hur det var förut. Jag tycker inte om förändringar.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skickar puss och en massa kärlek till dej. Har märkt att du verkar deppig på jobbet. Hoppas vi kan ses och ta den där fikan i veckan. Skulle vara kul att prata. Hinns aldrig med på jobbet, för gör man det så får man ju bara skäll eller nån ond blick. haha. Ha det så gott!

12 mars 2007 kl. 21:45  
Blogger Sandra Li sa...

Lena det där låter inte bra! Kom hem till mig sen så ska vi ta itu med dessa allvarliga issues. pussar

21 mars 2007 kl. 20:46  
Anonymous Anonym sa...

Har du lagt av? 61-an.

22 mars 2007 kl. 21:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida