måndag 15 januari 2007

Vilken vecka!

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om allt som har hänt, så jag tror att jag väljer att skriva om någonting annat. Måste bara säga att det är konstigt att man tar sig igenom de mest svåra och underliga saker tillslut. Att man på något sätt sorterar ut det man vill minnas, det man behöver veta för att kunna gå vidare. Det måste vara en överlevnadsinstinkt. Jag är stark (även om jag tvivlar ibland) och det gör mig stolt!

Det var länge sedan jag printade ner några ord nu. Har haft fullt upp med jobb, sömn, sorg och planering. I lördags hade jag, S och J en liten spontan träff med varandra. Vi drack lite vin hos J och gick sedan till BJ en sväng. Det var dock inte alltför trevligt, av olika anledningar. Men det blir bättre nästa gång. Ja, det tror jag.

Har jobbat hårt och duktigt hela helgen. Nu är jag hemma och planerar att sätta igång med lins-sopps-tillverkning. Gott och nyttigt. Det får nog bli mitt nyårslöfte; hälsosammare mat!

Och för er som undrar... Jag hade fått en ny kokplatta till jobbet idag! Eller snarare två! Och de var bra dessutom. Så nu är nog mitt äggproblem ett minne blott.
Piff: Ska anta list-utmaningen lite senare! Jag måste bara förbereda mig mentalt först.

Lalehs album Prinsessor. Åh, vilket mirakel.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida