fredag 19 januari 2007

Today.

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag. Detta har hänt:
  • Vaknade kl 07:15.
  • Glömde låsa dörren och hade inte tid att vända om.
  • Jobbade 08:00-17:00, min 9de dag av 13 i följd.
  • Gjorde beställningar och uppläggningar och var faktiskt väldigt duktig. Blev stolt över mig själv när jag fick beröm av kunderna i fråga.
  • Ca kl 14:25 dog min älskade katt Neil. Otroligt sorgligt. Men han fick 13 lyckliga år i livet. Nu måste mor och far skaffa en ny katt fort som attan. Annars skaffar jag en till dem. Ingen kommer dock att bli som Neilan.
  • Kl 15:05 kom S in i charken och jobbade med mig. LYCKA!
  • Stämplade ut 17:19 och cyklade hemåt.
  • Pratat i telefonen och bloggat.

Och det här händer ikväll:

  • Ska värma på en matlåda från frysen.
  • Därefter duscha.
  • Cykla in till stan för att möta Piff, Sandra och Linnea på jobbet.
  • Vandra vidare för en drink.
  • Hem (kanske runt tolv?)
  • I säng för att orka med morgondagen på Lutis.

Ciao.

1 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Tack för senast grodan! Fan vad jag skrattade när ni hoppade in i köttbilen...hahaha

21 januari 2007 kl. 19:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida