måndag 24 november 2008

Teresa och Lina, se hit!

Efter stor beslutsångest har jag nu ringt och avbokat sjukbesök. När jag blickar ut genom fönstret inser jag att det inte är ett alternativ att hjälpa vägverket genom att använda barnvagnen som snöplog. Istället ska jag och Maxen sitta inne under filten, tända stearinljus, dricka te och läsa Maxböcker.


Dagens parentes: Teresa, jag kommer inte in på din bloggsida numera. Varför? Lina, det går inte att skriva kommentarer till dina blogginlägg.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ingen aning, vad skumt. jag provade att skriva kommentar från J och de gick massa bra.

Vår sulky funkar inte längre att ta sig fram med, så nu får jag lov att skruva fast sufletten på vår ritkgit vagn. :S

Vad mysigt med snö! Vi har 20 centimeter på vår balkong. Mysigt att mysa med ljus, jag tände några igår =).

Ska baka pepparkakor i eftermiddag så nu är välkomna hit i veckan på pepparkakor och kaffe (om du nu har börjat äta kakor igen vill säga, annars är du välkommen ändå=P)

Nu sk ajag straxs försöka ta mig till skolan genom all denna snö! =)..

I morgon ska nathaniel få åka pulka.

kram på er//Lina

24 november 2008 kl. 12:23  
Blogger Teresa sa...

Va? Vad skumt! Varför fungerar inte det för? Jag ska kolla och kolla igen ... Testa igen i morgon.

24 november 2008 kl. 20:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida