tisdag 18 november 2008

Jag, M och tjockisen.

Maxen och jag har haft en skitbra dag. Ja, en riktig jäkla kanondag faktiskt! Morfar lämnade oss vid 11:30. Efter Maxens förmiddagslur kom Pernilla och hämtade upp oss. Vi åkte mot IKEA där vi inhandlade diverse småkrafs. Jag införskaffade toagolvsmatchande handdukar (ja, det är jätteviktigt att de är toagolvsmatchande. Verkligen.) och värmeljus. Mer än så tålde tyvärr inte min plånbok.

Efter att ha handlat med oss lite fika åkte vi hem till Malin K där vi tillbringade eftermiddagen. Vid 16tiden var vi hemma på GG igen. Pappa P dök inte upp förrän 18:45. Tydligen hade en lastbil vält över E4an. Han befann sig i bilkö i 2 timmar! HA! Ibland är jag tacksam över att inte ha körkort.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida