måndag 24 november 2008

You've got 1045 new mail.


Max och tigern sover förmiddagslur. Jag sitter och rensar bland mina 1045 nya mail. Att gå igenom mailen är det mest ångestframkallande jag vet. Jag har inte ro att sitta på rumpan och glo på dataskärmen så länge. Det kliar i kroppen. Från och med nu ska det bli ändring. Hädanefter är det jag som tar mig en mailtitt varje dag. Då slipper jag undan detta rensande. Jag fördelar besväret på 365 dagar och upplever det förhoppningsvis inte lika betungande. Herrejisses, att hålla mailkontakt ska ju vara en rolig sysselsättning. Inte en pina.

Idag ska Annsofie och Elvira (tack, tack, tack) leka med Maxen medan jag är en sväng på sjukan. Jag undrar om vi tar oss till dem med barnvagnen i det här vädret.

1 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

TA BUSSEN din toka. Inte kan ni promma i det här vädret. Utsätt er inte för det utan nöj er med en liten promme när det skottats undan lite och så.
Här har det faktiskt mojnat nu och jag ser över till Karlberg igen, så har ni tur lägger det av hos er också snart! Var rädda om er hursom! Puss och hörs sen!

24 november 2008 kl. 11:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida