onsdag 19 november 2008

Ajdå.

Jag lyckades skicka ett sms till fel person igår. Mina ord var: "Jag saknar dig." Det hela blev mycket pinsamt. Jag har sovit dåligt inatt. Jag anar att det har med detta felskick att göra. När jag vaknade imorse upptäckte jag att ett svar framkommit till min mobil. Det löd: "Sådär kan du inte skriva. Vad menar du?" Ja, vad menar jag egentligen? Jag menar det såklart INTE ALLS dumstrut! Men det kan jag ju inte svara. För det blir inte alls rätt det heller. Då är jag otrevlig. Och det har jag ingen anledning att vara. En bra lösning på detta måste kluras ut. Och problemlösning görs bäst över en kopp kaffe har jag hört.

3 kommentarer:

Blogger Katrina sa...

Jag lyckades med konststycket att skicka sms till fel person förra veckan men kom på det nån sekund efter. Då skickade jag ett där det stod - oops det kom fel. :P

19 november 2008 kl. 16:17  
Anonymous Anonym sa...

Uj uj, sånt där e ju aldrig kul...hoppas att det löste sig :-D
Kram!

19 november 2008 kl. 18:17  
Blogger Sophia sa...

Lena. Hur gick det i Stockholm? Du har väl kommit hem hel och ren och belåten?

20 november 2008 kl. 21:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida