lördag 6 januari 2007

Nothing at all.

Lördag. THE day. Dagen då allting roligt händer. Kalas, glamour, rödvin, eller åtminstone riktigt middagsmys med Piff, Henri eller någon annan. Men ICKE. Här ligger jag, fortfarande lika sjuk som senast och det är inte alls speciellt glamouröst. Inget vin får jag heller, och bara pasta som lika gärna skulle kunna vara svamp, eftersom jag inte känner någon smak what so ever.

Men jag borde faktiskt inte klaga. P har varit snäll nog att låta mig tillbringa dagen hos honom, för att jag ska få ett break från allt katthår som snart driver mig och mina inflammerade ögon till vansinne. Jag har tagit mig igenom tre filmer på varierande intelligensnivå, varav en faktiskt var en motorcykelfilm, tro det eller ej! Och jag måste dessutom erkänna att den var riktigt kanon. The world's fastest Indian= dagens kap! Jag har druckit mycket te idag också, MED honung den här gången. Och jag har tagit hostmedicin, näsdroppar och alvedon.
Med andra ord, det kan bara bli bättre.

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Snart. Snart får vi äta lyxmiddag OCH dricka vin. Och dra på oss partyoutfiten och gå ut och dansa på riktigt. Du ska bara bli frisk och jag ska bara skriva klart uppsatsen. Sen är vi varandras igen. Som det ska vara.

7 januari 2007 kl. 10:02  
Blogger m sa...

Ni vill inte ta en tur forbi London nar det dar Sen kommer..?

8 januari 2007 kl. 17:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida