onsdag 25 november 2009

Veckans höjdpunkter.

  • att jag kammade hem förstaplatsen på jobbets säljtopp förra veckan. Fy fan, vad jag är bra.
  • att Pauline är tillbaka på jobbet. Min följeslagare, min underbara vän.
  • att nästan hela lilla familjen är frisk nu. Bara pappa P som är feberkinkig.
  • att hela kylen är full med införskaffad mat.
  • att jag nästan, ja NÄSTAN, har fått kontakt med Sophia, vilket är mer än vad man kan begära med tanke på vilka hårt arbetande karriärskvinnor vi är.
  • att farmor såg till att Maxen fick sovmorgon till 09:30 imorse.
  • att jag har haft fläta i håret tre dagar av tre.
  • att jag har ett presentkort på Nelly.com för 1000kr att shoppa för.
  • att Maxen har sagt en hel mening i form av: "Nä mamma, den ä mina".
  • att jag idag har fått lön.

Ja, ni ser. Det finns mycket att vara tacksam över.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

o ja gumman min puss mora

25 november 2009 kl. 22:20  
Blogger Teresa sa...

Grattis till första meningen och grattis till vinsten (säljtoppen)! :)

26 november 2009 kl. 14:09  
Anonymous Helena sa...

Du är ju bara så bra....Puzzzz

27 november 2009 kl. 22:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida