lördag 24 oktober 2009

2-årskalas, kladdkakebak och ensamtid.

Lördag. Idag har jag, pappa P och Maxen varit på 2årskalas hos Estridh. Helmysigt med gott fika och trevligt sällskap. Ikväll är pappa P i Sthlm och umgås med sina kompisar. Det är han verkligen värd! Numera är det mest jag som hittar på saker på egen hand, så den här helgen var det verkligen hans tur. Jag och Max har fördrivet kvällen med att baka kladdkaka, tvätta kläder, jaga varandra runt, runt, och titta på Lejonkungen. Maxen sover nu sött sedan många timmar tillbaka. Jag har tittat på Körslaget och nu ligger jag tillbakalutad i soffan och lyssnar till Melissa Horn. Ensamtid är ovärderlig.

Maxen och hans Julia.

Imorgon bitti kommer förhoppningsvis Helena och Julia på besök. När P väl kommer hem ska vi besöka Pernilla, Erika och Anton i deras nya lya i Örsundsbro. Vid 18tiden väntar smyckesparty hos Bella.

1 kommentarer:

Anonymous Lina sa...

Ja, helst skulle jag iaf vilja pausa ett par dagar och bara vara.
Kommer du få ta det något lugnare framöver?
Skönt att du fått lite maxen tid =).
Pussa honom från mig!
kram!

25 oktober 2009 kl. 13:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida