tisdag 27 oktober 2009

Rosa.

Igår var ju jag och Maxen lediga. Och vi hade en riktigt härlig dag. Först tog vi sovmorgon till 09:30 och åt långfrulle i soffan. Busigt värre. Därefter lunchade vi med Jessica m. fam i stan. Trevligt! Efter en stunds shopping gick jag och Maxen till Forsa bageri och köpte fika som vi sedan bjöd mina jobbarkompisar på. M trivdes som fisken i vattnet på LF. Han har nog en framtida karriär där att se fram emot. Påväg hem från stan stannade vi till hos Bella och barnen. Hela kvällen sprang Maxen sedan runt i sin nya rosa/lila muminpyjamas. Och så söt han var! Säga vad vad man vill om könsindelade färger, men få passar så bra i rosa som min M!



5 kommentarer:

Anonymous helena sa...

Åhhhhhhhhh så fin han är! ALLA passar i rosa, vet inte om du märkt att det är en av mina favoritfärger ;-)

27 oktober 2009 kl. 18:21  
Anonymous Anonym sa...

sötnosar puss momma

27 oktober 2009 kl. 19:24  
Anonymous Jessica sa...

pyjamasen va ju jättefin på han;)
Kram!

27 oktober 2009 kl. 22:11  
Anonymous Lina sa...

vilken mysig dag ni haft, och jag håller helt med, han passar alldeles utmärkt i rosa =)

28 oktober 2009 kl. 07:18  
Anonymous Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

5 december 2009 kl. 02:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida