söndag 11 januari 2009

Och året var... Maxen!

Min plan var att kopiera en lååång lista (rörande det gångna året) från Sophias blogg. Nu inser jag att svaret på 99 % av frågorna skulle vara "Max". Måttligt roligt för er mina (o)trogna läsare.

Maxen var årets största händelse, han var årets äventyr. Max var den nytillkomna, årets människa. Han var den som fick mig att göra saker jag aldrig gjort förr, den som bjöd på de mest häpnandsväckande matupplevelserna. Max var en enda stor lärdom, men ibland även årets krångel. Han framkallade årets skada, men bidrog än mer till god hälsa. Han var årets "må bra" och gav mig årets glädje i en större mängd än jag någonsin trodde att det var möjligt att jag skulle kunna uppleva på ett enda år. Alla mina önskningar fick han, guldklimpen.

Ja, ni hör själva. Kanske kan jag nästa år ge er en lista med mer varierande svar. Om Maxeuforin lägger sig lite under det kommande året. Jag tvivlar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida