måndag 5 januari 2009

Än är det inte över.



God förmiddag. Jag vaknade upp imorse med en hemsk halsonta. Jag som trodde att familjen Kihlén/Bodén var utom fara nu. Tji fick jag.

Idag är tanken att Helena och Julia ska komma på besök till GG. Det återstår att se om de vågar sig hit. Men Helena brukar sällan vara den som är chicken.

Igår var vi i Mehedeby hos Maxens farmor och farfar. M låg ute och sov i den hiskeliga kylan. Och som han sover när det är kallt. I över två timmar låg han däckad, invirad i filtar med fårskinn och åkpåse.

M kryper runt på golvet nedanför mig och leker. Han har blivit en riktig baddare på att leka själv, kryper ofta in till sitt rum och sitter där och leker. Nu tror jag dock att han fått tag i CDskivorna ute i hallen. Better be going.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ja nu får ni ta och bli friska så vi kan ses! Nathaniel är fortfarande snuvig men ingen feber.halsont har vi dragits med ganska länga nu, de kommer och går. Vet du när öppna förskolorna öppnar?
Vad sägs om att vi träffas och spelar lite spel med karlarna? Kram//Lina

5 januari 2009 kl. 15:23  
Anonymous Anonym sa...

Jajjemensan! Här ska bubblas!!!!Hoppas alla är pigga och friska på torsdag så vi kan snacka lite skit och våra kids saknar ju oxå varandra...kram kram

5 januari 2009 kl. 16:29  
Anonymous Anonym sa...

Fy,hoppas du får hålla dig frisk,så trist när det bara går runt,runt sådär :-(
Hoppas ni haft en trevlig dag!
Kram

5 januari 2009 kl. 22:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida