torsdag 8 januari 2009

I can do it. Yes I can.

Det verkar som att jag ska göra comeback i Uppsalas uteliv imorgon. Ryktet går. Jag känner mig villrådig. Sist jag ärade ett uteställe ett besök var år 2007. Jag var säkerligen full som en kastrull. En krogrunda utfördes med samma precision då, som ett blöjbyte gör idag. Så kvickt jag gick från ökänd partypingla till plufsig hemmafru. Från fullt ös medvetslös till mysbralla och "Dansbandskampen".

Jag är bambi. Ute på alltför hal is. Jag har inte blivit vän med tanken ännu.

Idag har jag och Maxen varit på 10månaderskontroll. 10 300 g tung och 76,5 cm lång är min ängel. Därefter kom Helena och Julia på långbesök och långlek. Våra små turturduvor pussas och tjivas om vart annat.

Time to go to bed I guess.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas du får en skojig utekväll, takterna sitter säkerligen i!!! Tack för en supertrevlig dag! Vi gillar oxå er...Skarpt!Puzz å kram

9 januari 2009 kl. 09:06  
Anonymous Anonym sa...

Oh my gooooooood! Vad kul tycker jag! :) Jag förväntar mig åtminstone ett fyllesms eller ett fyllesamtal från dig ikväll... Hehe!
Pöööösss!
/Marlene

9 januari 2009 kl. 17:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida