lördag 10 januari 2009

Still alive.





Jag hade kanonroligt igår! Kvällen bjöd på det mesta i lagom dos. Inte är jag bakis idag heller. Frågan är om jag förtjänar att vara såhär oförskämt pigg. Vid 02:30 tog dock längtan efter lilla familjen över och jag och S delade taxi hem.

Idag har familjen Kihlén/Bodén tillbringat all sin tid hemma. Jag och Maxen har legat omslingrade under täcket och sovit i flera omgångar. Det finns inget mysigare än att få sova tätt tätt intill honom. Min näsa mot hans kind. Hans hand mot min hals. Ovärderligt. Jag är lyckligt lottad.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft trevligt! =)Kram//Lina

10 januari 2009 kl. 22:24  
Anonymous Anonym sa...

Tro mig lena, du vill inte ha saknat han såhär länge, haha! det har varit 5 svinjobbiga veckor, men nu så..snart är han hemma igen!! iiiih!!! hur mår du?!! PUSS!

10 januari 2009 kl. 22:35  
Blogger Sophia sa...

Schnygga hurrni!

10 januari 2009 kl. 23:04  
Anonymous Anonym sa...

Ha ha samma här..hon är verkligen...hrrm..blåst!!Uscha!!

kram,kram!!

11 januari 2009 kl. 14:32  
Blogger Sandra Li sa...

Lena du kan ju inte ha varit nykter när du tog sista bilden iaf.. By the way så ringer jag ikväll, någon bestämde sig för att inte svara igår minsann!

11 januari 2009 kl. 15:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida