onsdag 21 januari 2009

I'm feeling gooood.

Jag är en ny människa, redan mycket piggare. Men känner mig fortfarande pestsmittad och utstött ur samhället. Än är det förmodligen inte en jävel som vill träffa oss (med all rätt förstås). Men snart så, SNART är vi tillbaka igen.



Tack och lov att Bella dök upp en sväng på GG igår. Med sig hade hon snus, kakor och en kanonfin body till Maxen. Idag struttar han runt i den, stolt som aldrig förr! M blev SÅ glad när han fick se en annan varelse än sin mamma och pappa! Att det var Bella var ju förstås ett extra stort plus. Lika glad blev jag som befriades från tristess i några timmar.

Idag ska jag och Maxen härja och läsa böcker. En sväng till Gränby ska vi också ta när han vaknat upp ur sin förmiddagskoma.

3 kommentarer:

Blogger Kattis sa...

Halloj! Jag har bara bytt adress på bloggen, mailade till din hotmailadress som jag har.. hoppas det är rätt. Kram!

21 januari 2009 kl. 15:07  
Anonymous Anonym sa...

Hej Lena!

Hittade till din blogg för ett tag sedan, minns inte riktigt hur men hursom :)
Va fin Max är och du med.
Kramar från Emma K

21 januari 2009 kl. 15:51  
Anonymous Anonym sa...

Tack för den bilden hörru.
Du ska få igen, det lovar jag, dubbelt upp. Förresten är det jag som ska tacka för att jag fick hälsa på er. Puss

21 januari 2009 kl. 17:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida