tisdag 20 januari 2009

Absurt.

Det här med sjukdomarna i familjen Kihlén/Bodén börjar bli absurt. Idag har jag och Maxen varit och träffat en läkare. Det visade sig att jag nu har halsfluss OCH öroninflammation. Jag fick därför antibiotika och hostmedicin. Även pappa P har fått en tiodagars antibiotikakur och Maxen har fått dubblad dos i sju dagar till, så att han inte ska hinna smittas på nytt av mig och pappa P innan bakterierna har hunnit lämna familjen för gott.

Ja, det är fan i mig helt otroligt.

4 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Åh stackars. Jag tänker på er allihop och mår lite illa på min egen kant. pöss

20 januari 2009 kl. 17:39  
Anonymous Anonym sa...

Ja era stackare. Nu får det vara NOG, vi måste ju få umgås med er lite mera!! Pussar

20 januari 2009 kl. 18:46  
Anonymous Anonym sa...

Fy,stackars!! Hoppas att ni snart får vara friska!!!!!

Tack :-)
Ja Isabelle är superduktig,det var hon som hjälpte mig med hur man skulle få headern rund upptill :-)

Krya på er nu!
Kram

20 januari 2009 kl. 21:51  
Blogger Teresa sa...

Men vad sjutton?! Hoppas ni kryar på er snabbt och håller er friska. Vara sjuk är ingen höjdare, som ni säkerligen känner till vid det här laget. Kram!

20 januari 2009 kl. 22:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida