måndag 12 januari 2009

Ögonfluss.


Maxen vaknade upp med feber och en förskräcklig ögoninflammation imorse. Ögonen ser ut som två krigszoner och han verkar själv tycka att det hela är mycket obehagligt. Med tanke på hur smittsamt det är, får vi nog hålla oss ifrån allt vad mänskliga kontakter heter de närmsta dagarna. Trisst. När ska vi får vara friska och krya längre än en vecka i sträck mån tro?!

Därmed tror jag att vi ska ägna dagen åt sömn, bokläsning, kaffedrickande och lite städning. Kanske ska jag överraska pappa P med någon avancerad maträtt också när han dyker upp från jobbet. Bättre än så blir det inte idag.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men lillplutten då! Fyyy! Och ja, nu har ni varit sjuka alldeles för mycket... Jag saknar dig! Vi måste kramas snart.
Puss
/Marlene

12 januari 2009 kl. 14:42  
Anonymous Anonym sa...

Nej men stackars max. när ska ni få bli friska!? Pussa på lillkillen från mig. /Emma

12 januari 2009 kl. 17:14  
Anonymous Anonym sa...

Men fy,vad med sjukdom det har härjat på gg ett tag! Kramarf

12 januari 2009 kl. 18:31  
Anonymous Anonym sa...

usch lilestackarn har det inte latt.. jag hoppas det blir battre sa fort som moljligt!!! puss pusss :jojja

12 januari 2009 kl. 23:10  
Anonymous Anonym sa...

Usch,stackars Maxen!!
Hoppas han snart kryar på sig!
Kram

13 januari 2009 kl. 21:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida