måndag 19 januari 2009

Sängfrukost.

Vi är hemma på GG igen. Jag är tokförkyld. Maxen och jag ligger därför fortfarande i sängen. Max äter smörgåsrån och jag morotskaka. Ja, vi äter i sängen. Helt vansinnigt. Men skit samma. Jag är sjuk.

Vi tittar på "Efter tio". Tack prettoMalou för att du är tillbaka i rutan. Jag gillar inte dig, men jag gillar dina gäster. Idag har Malou besök av Anna Lindhs vän Eva Franchell, som var med Anna på NK när hon blev mördad. Det är så sorgligt. Inte bara att Anna Lindh faktiskt är död, utan även politikernas agerande som uppdagats i Franchells nyutgivna bok. Fulspel, maktmissbruk, hemlighållande av uppgifter, brist på empati. Jag blir så förbannad. Att människor är så manipulativa. Så fort möjlighet till maktutövande ges, tar storhetsvansinnet över.

Idioter.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Krya på dig sötaste Lenis! Får höras på telefon snart.
Pösss
/M

19 januari 2009 kl. 16:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida