söndag 14 december 2008

Från feber till full rulle.



Fredagskvällen i Sthlm var jättemysig! Jag, Max, Marlene, Sophia, pizza, vin, guitarhero och Idolfinal. Kan det bli annat än kanon? Maxen fick hög feber under Tomebogatebesöket, men som tur var hade jag varit klok nog att plocka ned alvedonsuppar i skötväskan. Pappa P hämtade oss och vid tolvsnåret var vi hemma på GG igen.

Igår var vi trötta alla tre. Maxens höga feber höll i sig hela dagen och vi tillbringade all vår tid i soffan. Enda gången jag gick utanför dörren var då jag i mysbyxor, mössa och snowboardjacka begav mig till Liljehallen för att hyra film.

Idag har vi dock haft fullt ös igen. Dagen och kvällen har tillbringats hos farmor och farfar i Mehede, där Maxen lekt med kusin Carin och vi andra fikat, ätit mat och fikat lite till. Nu rullar jag strax i säng.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vilken sötskrutt på bilderna.
Jag håller tummarna för er imorgon,
och ni håller tummarna för mig.
Right?

Vi hörs imorgon.
P.s jag har fått Mack nu.
Ja han heter så.
Jag är förälskad, på riktigt.
Har aldrig känt såhär ;)

PUSS

15 december 2008 kl. 19:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida