fredag 28 november 2008

En bra start.

Imorse när jag slog upp ögonen möttes jag av en liten grabb som på något sätt hamnat på mage. Han låg med sitt ansikte tätt, tätt mot mitt och tittade med stora ögon på mig. När han upptäckte att jag vaknat, sken han upp som en sol och drog på ett härligt leende. Ja, dagar man får ett sådant uppvaknande, kan knappast börja annat än med ett gott skratt som värmer ända från tårna och ut i fingerspetsarna.

Innan vi avklarade gårdagens Liamsamtal, var jag och Maxen hos Lina och Natte på glöggmys tillsammans med ett gäng andra morsor. Bortsett från att jag på min väg till myset blev sjublöt om fötterna (dessa förbannade tygskor), så hade vi jättetrevligt, verkligen! Tack.

Idag kommer Helena och Julia hit och leker med oss. Troligtvis dyker även AnnSofie och Elvira upp. Och ikväll får familjen Bodén/Kihlén sällskap av Ps syster Anna som nattar här tills imorgon.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

åh vilken härlig start på dagen. Det är KÄRLEK det!
Här har vi det bra.
Liam bakar och jag sitter bredvid och surfar. Nu tänker jag joina honom.
kärlek!

28 november 2008 kl. 18:01  
Anonymous Anonym sa...

Jag längtar efter att få träffa er och MAX.
Pappsen

29 november 2008 kl. 14:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida