torsdag 30 oktober 2008

Två timmar och tillbaka till noll.

Max har sovit i två timmar nu. Han sover fortfarande. Och vad gör jag? Jo, jag sitter här och slösar bort all denna dyrbara egentid på att läsa idiotiska kändisbloggar. Hur korkad är inte jag? Jag läser sällan bloggar vars skribenter jag inte känner i verkligheten, men någon gång sisådär var tredje månad faller jag dit. Det är alltid samma visa. Jag låter mig provoceras av många av dessa bloggars ytlighet. Jag blir förbannad, utan att egentligen själv förstå varför. 99 dagar av 100 skiter jag fullständigt i att Blondinbella köpt en kaninpäls för 14 000. Men den där hundrade dagen, dagen då jag faller, ja då sticker det som bara fasen i mina nervceller.

Skit också. Jag hade hunnit skura golvet. Jag hade hunnit laga mat. Skit.

Nu vaknar Max. Åh vad jag är glad att Max vaknar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida