måndag 27 oktober 2008

Me, myself, Max and Amy.

Jag är sur på min fastighetsägare. Att det ska vara så förbannat svårt att få ett svar angående en jäkla diskmaskin. Som om inte varenda kotte har funderingar kring diskmaskiner i det här området. Puckon!

Inte fick jag och Maxen speciellt angenäm skönhetssömn inatt. M vaknade och kved en gång i halvtimmen. Lillplutten frossade och svettades om vart annat. Imorse trodde jag att allt var frid och fröjd igen när febern nästan var som bortblåst, men på bara någon timme hade den hunnit stiga rejält igen. Idag sysslar vi med kramar, kramar, kramar och vila, vila, vila.

Just nu dunkar musik i mina öron medan M sussar hårt. Jag är förälskad. I Amy MacDonald. Jag trodde aldrig att jag skulle sitta och föreställa mig att jag befann mig på en irländsk pub med öl i handen. Jag trodde aldrig att jag skulle digga något som är irländskt över huvud taget. Men det gör jag, verkligen. Amy är min vän.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida