onsdag 29 oktober 2008

Aj, mina ickeexisterande muskler.


Jag har träningsvärk i magen. Varför har jag träningsvärk i magen? Jag som vabbar och knappt varit utanför dörren de senaste fyra dagarna. Jag gick i och för sig till ICA Branting igår och köpte badrumsrengöring. Men kan man få träningsvärk av att gå 500 meter? Eller är det mina magmuskler som håller på att förtvina? När jag tänker efter har jag ju inte ens någon tillstymmelse till magmuskler numera. Så hur ska jag då kunna ha ont i dem? Det kanske inte ens är magmusklerna som smärtar. Eller det som skulle ha varit magmuskler, om jag hade haft några. Nej, det kanske är något helt annat. Jag tror jag gör mig en kopp kaffe och funderar på saken.

4 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Haha, ja, knappt men säkert! Och glad var jag att jag inte jobbade helgen ... :)
Jag börjar tycka att du ska komma tillbaka snart, alla bara försvinner hela tiden. Då kan du träna magmusklerna också, du vet, när man måste böja sig över disken jämt och ständigt. Fast är du säker på att det är magmusklerna? Eller kom du fram till något när du drack lite kaffe?

29 oktober 2008 kl. 15:41  
Anonymous Anonym sa...

söt du är när du nojjar =). Hoppas ni blir friska snart! Jobbigt att inte kunna ta sig någonstans! jaha, så han är alltså bra på sånt? mmh man kanske ska flörta med honom då:P.
Snart kommer J hem med lite mat från max. vi är lata idag =).
kram på er massa! //Lina

29 oktober 2008 kl. 15:59  
Anonymous Anonym sa...

Hua,,jobbigt med träningsvärk i ickeexisterande magmuskler..hoppas det känns bättre nu!!
Ha ha haaa jaa jag *skulle* ju kunna knåpa ihop en själv..hmm eller inte....om Ebba ska slippa få men för livet så låter jag nog bli :-D Men tack för tipset :-D

29 oktober 2008 kl. 21:54  
Blogger Sophia sa...

Sötaste, raraste. Hoppas det var av skratt. Annars erbjuds som sagt tillfälle på lördag. Hörs snart. Pjuss

29 oktober 2008 kl. 22:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida