torsdag 30 oktober 2008

Ännu är inte miraklernas tid förbi.

Jippi. Jag har gått ned över 9 kg. Imorse stannade vågen på 61,7 kg. Om det beror på att magen var relativt nytömd, att mina muskler förtvinat efter fem dagar i rumpställning eller allmän tur vette gudarna. Skit samma. Jag är smal. Ja, jag är fan i mig smal. Störtmallig är jag också. Detta ska såklart firas nu med detsamma. Tortillabröd med enbart smör på planerar jag att förtära. Det är det godaste jag vet. Och det KRYLLAR av kolhydrater. Mums.

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

i like......

30 oktober 2008 kl. 12:17  
Blogger Sandra Li sa...

Hej snuff. Du ar duktig. Jag har precis gatt loss pa Starbucks storsta chokladtarta. Den var god och kaloririk. Mums. Fast det dar tortillabrodet lat som det ackligaste ever. jaja pussa pa lillsjuklingen. ar hemma om 6 veckor och 5 dagar. No worries.

30 oktober 2008 kl. 14:28  
Blogger Katrina sa...

Gudars, det e ju jättelite vikt. :P Du e väldigt duktig!

31 oktober 2008 kl. 14:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida