fredag 31 oktober 2008

Dagens goda gärning...


...står Bella, Liam och Fredrik för! Ni vågade trotsa alla bakterier genom att komma på besök och befria mig och Maxen från vår leda. Vi behövde det, jag och min lillkille. Och vi älskar er, inte enbart av den anledningen, utan av många andra som ni säkert redan vet.

Vi börjar tack och lov krya på oss här på GG. Dessutom är det helg, alla helgons helg, vilket innebär att pappa P kommer hem från jobbet några timmar tidigare än vanligt. Då ska vi bege oss till Gränby för att handla. Sedan väntar säkerligen lite vin, lite familjemys och inte minst IDOL. Fredagen är räddad.



Denna skruttiga grabb är ett minne blott.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej kära!
Vad myspys det ska bli imorrn! Och gud nåde vädermänniskorna om den utlovade solen vägrar att dyka upp... Jag hatar verkligen väder som idag! Och snart ska jag sätta mig på cykeln och trampa till Ulleråker... Galet! Vi kanske får sällis av ännu en bebis imorrn! Hoppas det är ok för M och dig...
Pussssss!
/Marlene

31 oktober 2008 kl. 17:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida