fredag 14 mars 2008

Max fyller 1 vecka!


Ja, idag fyller lillen 1 vecka. Inte har han blivit mycket större, men sötare och sötare för varje dag om det är möjligt!

Igår var vi till Barnens hus en sväng. Sen passade vi även på att köpa en fin overall till honom eftersom alla vi har är för stora. Inatt har vi inte sovit mycket. Iaf inte jag och Max. P har dock sovit som en stock, vilket jag unnar honom. Samtidigt är det svårt att inte tycka att det är lite orättvist. Men nu är han ju faktiskt förkyld, så han förtjänar det måste jag erkänna. Max däremot, han har fördrivit tiden med att äta, ligga och titta, gny och bajsa när han precis varit påväg att slumra in. Så mamma är trött idag.

Idag kommer förhoppningsvis Bella hit och hälsar på en sväng. Vi längtar SÅÅÅÅÅ mycket efter henne!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

wow..so prety... comment for me http://golf-club-discount.blogspot.com/

14 mars 2008 kl. 13:11  
Anonymous Anonym sa...

Jag förstår verkligen det. Längtar till jag är där med, tillsammans med mitt framtida mirakel! Allt är jättebra med mej och systra med mage oxå. Snart är den lilla här!

Kram!

14 mars 2008 kl. 13:58  
Blogger Sandra Li sa...

Ah vad jag langtar tills jag far gosa om den lille skonheten. Ta hand om dig och forsok vila sa fort du far en lugn stund. Jag ska med noje hjalpa till att byta bajsblojor och rapa honom sen! Hall ut. pussar

15 mars 2008 kl. 16:34  
Blogger Marlene sa...

Tack för igår darling! Hoppas du/ni fick sova nåt inatt... Själv var jag uppe kl 7 i morse, lagom pigg.
Hoppas vi ses snart igen!

Puss

16 mars 2008 kl. 14:07  
Anonymous Anonym sa...

Vilken söting =)
/Anna från Norr

16 mars 2008 kl. 16:14  
Blogger Lena sa...

Anna: Tack! Ja, han är såklart världens finaste! ;)

16 mars 2008 kl. 19:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida