måndag 17 mars 2008

Snorig Max.

Helgen har gått. Vi har hunnit med 1årskalas hos Tora, träffat hela släkten Kihlén, haft övernattningsbesök av Ps syster Anna (bilden) och sett Melodifestivalen samt ätit pizza med Marlene och Sophia. Många fina presenter har vi också fått! Alla är så snälla!

Nu har Max blivit jättesnorig. Vi har haft en jobbig natt. Det är inte trevligt att höra honom kippa efter luft då och då. Stackars lillen. Nu kurerar vi med Alvedon och koksaltlösning och hoppas på att han ska bli kry snart!


3 kommentarer:

Blogger Katrina sa...

Hejsan, skulle va kul o hälsa på. Men jag flyttar fr Uppsala på fredag o vet inte om jag hinner. :(

18 mars 2008 kl. 10:45  
Blogger Teresa sa...

Ja, det var faktiskt lite oväntat att du skulle hinna före! Men det gör ju inte direkt någonting. :)
Tack förresten, det är stort. Inte fullt lika stort som att bli förälder, förstås, men ändå rätt stort för mig. Vi ska nog dit och titta på barnet på måndag! Det ska bli roligt.
Nu byter jag ämne: I dag ska jag stå i charken, Lena. Hur ska detta gå? Skärtorsdag och allt! Urk urk. Om det inte kommer fler blogguppdateringar så har jag inte klarat det. Förhoppningsvis gör jag det, dock. Annars så får jag ju inte se Albert.
Kram och glad påsk om vi inte hörs innan!!

20 mars 2008 kl. 08:32  
Anonymous Anonym sa...

Så fin! =)

25 mars 2008 kl. 22:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida