fredag 11 september 2009

Veckan som gick...

  • Pappa P och Fredde kom i söndags hem från sin fiskeresa i norrland. Med sig hade de min fantastiska mamma, som myst med Max i veckan. Maxen har därmed varit ledig från dagis mån, tis och ons. När mormor väl skulle lämna honom på dagis i torsdags, slingrade han sig fast kring hennes hals och ville inte alls släppa taget. TACK världens bästa mormor!
  • I tisdags hade Maxen sin 18månaderskoll på BVC. Vaccin, vägning, mätning och bokning av tid till läkare (då M snarkar värre än morfar) avklarades. 12 800 g och 84 cm stor kille. Den vanliga utvecklingskollen fick han inte direkt någon OK-stämpel för, men det ger jag ärligt talat blanka fan i vid det här laget.
  • LIV-utbildning. Nu är jag expert vad gäller Sveriges pensionssystem och dess uppbyggnad (nja).
  • Torsdagskvällen bjöd på Kickoff med jobbet. Den innefattade föredrag, mat, mingel och förhandsvisning av Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden".
  • Idag efter jobbet hoppade jag av bussen utanför Bella. Hon hade varit vänlig nog att hämta Maxen tidigare från dagis, vilket han verkligen uppskattade! Det är få människor som gör M så glad som Bella gör. Hennes blotta uppenbarelse får honom att skratta och bubbla över av lycka! Tack, min underbara vän.
  • Imorgon planerar vi en tripp till Pauline och Estridh och på söndag hoppas jag att vi får besök av Pernilla och Anton. Resterande planer stavas M Y S A! M Y S A! M Y S A!

Hej helg!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mys!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morfar

12 september 2009 kl. 10:17  
Anonymous Anonym sa...

pussar å kramar från momma

12 september 2009 kl. 19:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida