onsdag 29 juli 2009

Mormor kan!

Heldag med shopping och pannkaka på Åhléns.




Maxen i nya fina jeans och skogströja leker med lego han fått av mormor.


Maxens mormor är en baddare på att shoppa. Det smittar av sig. Under vår lördag i stan införskaffade vi tillsammans adidasdojjor till Maxen, mängder med lego, vattenflaska á la Cars, tröja till mamma, filmer till Gustaf, kläder till Linnéa, duschdraperi till vår toa på nedervåningen, kudde till M, tighta jeans till mig, söt blus från Bondelid till mig, jeans till M, tröjor till M och sist OCH minst sytråd. Mormor har även införskaffat finfina foppatofflor, shorts och t-shirt till Maxen. Dessutom var jag till frisören igår, vilket kostade mig 1 500 svenska kronor.
Fyra dagar sedan lönen ramlade in på kontot och redan köpstopp för minst en månad framåt. Inte bra Lena. Inte bra alls.

2 kommentarer:

Anonymous helena sa...

Nja hon har feber och är lite hängig! Hur mår Maximilian? Redo för att skolas in på dagis?

30 juli 2009 kl. 16:27  
Blogger Sandra Li sa...

Jag tror jag behöver dig just nu.

1 augusti 2009 kl. 22:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida