tisdag 11 augusti 2009

Dagisstatus och Grönan.

Jag är inte alltför uppåt ikväll. Min oro över Maxens dagisdebut har nått oanade höjder idag. Jag vill ALDRIG ALDRIG AAALDRIIIG mer att han ska behöva gå till dagis. Han själv tycker ju att det är helfestligt, så jag antar att det bara är för mig att bita ihop och fortsätta. Piss också.

Igår var Maxen och pappa P på Gröna Lund tillsammans med fam Sjödin/Andersson. Själv slet jag röven av mig på jobbet. De verkar ha haft en fantastisk dag tillsammans, så jag kan inte vara annat än jätteglad för mina grabbars skull! För fina bilder, kika in här.

Den här veckan väntar jobb, utbildning, umgänge med Helena och Julia, Me&I-kalas och mängder av mys.

3 kommentarer:

Anonymous helena sa...

Lilla Maxen taxen! Tur att han är en sån tålig grabb...Ska bli jätteskoj att ses, vi saknar er massor!

12 augusti 2009 kl. 17:30  
Blogger Sandra Li sa...

Grattis på namnsdagen!
Jag o Madeleine försöker planera lite, skulle behöva veta så fort som möjligt om du vill fira med oss den 29e?

18 augusti 2009 kl. 17:58  
Blogger Teresa sa...

Hej Lena! Förstår av inläggen att du är inne i en stressig period just nu. Hoppas allt är bra i övrigt och att stressen försvinner snart. Aldrig roligt att behöva stressa. Kram.

23 augusti 2009 kl. 12:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida