lördag 29 augusti 2009

Mysiga morgon!


När katten är borta...

Jag känner mig lyckligt lottad som fick sovmorgon till kl 10 imorse. Pappa P är minsann världens snällaste! Därefter låg jag och Maxen i soffan och skedade hela förmiddagen. Klädde oss gjorde vi inte förrän vid 11:30. Underbart! Pappa P är nu i Mehede och leker med bilen. Jag och M har tagit oss en promme och spelat fotboll. När P kommer hem igen åker jag till stan för att fira Sandras och Maddis födelsedagar med stort kalas natten lång. Middag på Salt och utgång står på menyn. Jag känner mig lite ringrostig vad gäller krogrundor och det återstår att se hur länge jag håller ut...

2 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Heja Lena! Hur länge höll du ut? :)

30 augusti 2009 kl. 21:04  
Anonymous helena sa...

Tjo på dig min söta vän! Kul med utgång! Längtar efter er! Känns som om vi gått om varandra på sistonde..Nytt försök till helgen? M vill visa P sin nya cross ( Gubbvarning/ eller unga på nytt!?) Puzzzzz

1 september 2009 kl. 21:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida