torsdag 16 juli 2009

Plock.

Efter jobbet idag mötte jag upp Sophia, Vickan och Sarah. Vi delade en gigantisk plockmeny på just Plock. Trevligt och glatt. Tack för sällskapet tjejer!

Jag tog bussen hem 19:36 och missade precis att ge Maxen en godnattpuss. Är jag borta några timmar efter jobbet, ja vips, så träffar jag inte honom på nästan två dygn. Det känns alltid lika surt. Kvällen, och myset strax innan Maxens sänggående, är den mest kärleksfulla stunden på hela dagen.

Igår var pappa P ute och fiskade tillsammans med Fredde och några andra grabbar. Eftersom Liam tillbringar några dagar hos sin farmor och farfar i Östhammar, valde Bella att spendera sin tid här med mig på PH. Det är sällan vi har tid att bara sitta ned i lugn och ro, pladdra, dricka kaffe och bara umgås. En ovärderlig kväll med andra ord!

Nu lägger jag mig i soffan och laddar inför fredagen på jobbet. Snart helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida