måndag 13 juli 2009

Hipp hipp hurra.

Idag fyller jag 24 år. Min födelsedag har jag till största del spenderat på jobbet. Ringrostig och ur balans trots enbart två veckors frånvaro. Lycklig var jag dock när jag hann med 16:15-bussen hem till Björklinge.


Väl hemma väntade tre gigantiska röda rosor på mig. Alla ni som känner pappa P vet att han inte kan skryta med någon romantisk sida. Alla ni som känner mig vet att jag, ända sedan jag träffade pappa P för tre år sedan, önskat att få en blomma. Bara en enda blomma. En gång. Tack mina älskade grabbar för en toppenkväll!

En riktig grillmiddag stod också på menyn, såväl som ett glas vin och tårta. Därefter begav vi oss ut på promenad ned till sjön. Maxen och Torsten (som vi nu hundvaktar i 10 dagar) njöt för fulla muggar. Och även jag, för detta har varit en alldeles lagom födelsedag.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Happy birthday to you happy birthday to you, happy birthday dear lena, happy birthday to you! Hoppas allt är kanon o att du haft en toppen dag! Massa bamse pussar och kramar från jojja o Blackie

13 juli 2009 kl. 23:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida