lördag 4 juli 2009

En glad överraskning!


Jag har så många fina sommarbilder på Maxen, men eftersom han den senaste veckan sprungit naken dygnet runt till följd av värmen, känns det inte helt ok att lägga ut dessa bilder på bloggen.
Idag har vi varit till IKEA och Gränby C. Inhandlat gardiner och annat smått och gott att pynta gästrummet med. Därefter besökte vi Pernilla, Erik och Anton ute på landet. Där bjöds det på gott fika. En jättetrevlig kväll då vi även planerade in framtida grillning och båttur.
Väl hemma igen kom Maxens farmor och farfar på en snabbfika.
Dagens stora överraskning bjöd min mor och far på, då de meddelade att de tänker komma och hälsa på oss. IMORGON! JIIIIIIPPPPPIIIII! Jag är så glad. På måndag har de bokat in en resa för oss alla till Åland. Nu vill jag bara krypa till sängs, så att det snabbare blir söndag.

2 kommentarer:

Anonymous Bella sa...

vilken TOPPEN-överraskning! Jag skulle bli helt överlycklig av något sådant. Vi kanske kan ses en stund idag ändå? Kramar

5 juli 2009 kl. 07:11  
Anonymous Anonym sa...

Miss U babe! Kan du inte skicka ett meddelande med lite mer update! Jag vill ha koll! Mer æn hær i bloggen...
Pussar från hon som dragit till grannlandet

5 juli 2009 kl. 11:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida