torsdag 9 juli 2009

Semester 2009.

Morgondagen är min sista semesterdag om jag bortser från helgen. Två veckor har passerat i raketfart. Det gäller att fokusera på de positiva ögonblicken, vilka bland andra har varit följande:
  • Överraskande besök från min mor och far.
  • Dagsutflykt till Åland.
  • Hela dagar med Maxen och allt vad det innebär. Lek. Kramar. Bad. Skratt. Matande. Nattning. Hyss. Promenader. Blöjbyten. Bokläsning. Sång. Dans. Åh, så stor lycka!
  • Sovmorgon x4. Minst.
  • En hel vecka av tropisk värme och strålande solsken.
  • Födelsedagskalas.
  • Grillning x3.
  • Umgänge med Helena, Julia, Magnus, Bella, Liam, Fredde, svärmor, svärfar, Carin, Sara, Erik1, Pernilla, Erik2, Anton och Emma.
  • Tid.
  • Förfrågan om att eventuellt närvara vid förlossning. Detta då Fredde åker upp till norrland 20-21 juli. Bella frågade mig häromdagen om jag vill följa med henne till förlossningen om bebben mot all förmodan skulle få för sig att titta ut just då. Det är för mig en ära att bli tillfrågad! Jag skulle offra min högra hand för din skull Isabelle Sjödin.
  • Minst 15 lösta sudokun.
  • Strandhäng.
  • Shopping.

Och än är det inte över. Imorgon kommer Ann-Sofie, Elvira, Lina och Nathaniel på besök. Det var länge sedan vi sågs. Än finns det semesterminnen 2009 att skapa!

1 kommentarer:

Anonymous Bella sa...

tack älskade rara du. Kärlek!

11 juli 2009 kl. 20:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida