fredag 26 juni 2009

Hej semester!

Fredagskväll och jag har gått på semester. Hela två veckors ledighet. Underbart! Detta firade familjen Kihlén/Bodén med att grilla hos Bella, Fredde och Liam. Även Anna-Karin, Johan och Alvin joinade oss. Bättre start på semestern kan jag knappast få. Nu är männen ute på sjön där de fiskar och dricker öl, medan vi husmödrar slagit oss till ro i respektive hem. Jämställt till tusen.

Vad de kommande två veckorna har att erbjuda är ännu oklart. Klart är iallafall att vi firar pappa Ps 29årsdag på söndag.

Nu ska jag hänga upp nya gardiner i köket och piffa till badrummet på nedervåningen.

4 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Lek med mig.

26 juni 2009 kl. 23:19  
Anonymous Lina sa...

Leka med mig med =). Skönt med ledighet! Kram//Lina

26 juni 2009 kl. 23:32  
Anonymous Anonym sa...

Å du hade mer än gärna fått lekt med mig om jag inte befunnit mig typ 1000 mil bort! Ha en fantastisk semester, själv ska jag jobba häcken av mig hade jag tänkt!
Miss U babe.
Pöss
/M

27 juni 2009 kl. 01:38  
Blogger Sophia sa...

Känner mig lite som en gammal tant här; men inte dricker de väl öl på sjön? Det är farligt kära nån!

27 juni 2009 kl. 21:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida